عوامل موثر در قیمت تابلو تبلیغاتی
نوع نمای زیر حروف : نمای زیر کار در واقع تکمیل کننده زیبایی تابلو تبلیغاتی میباشد که انواع مختلفی دارد، مانند:
- نمای کامپوزیت ( نمای کامپوزیت از ورقه های کامپوزیت المینیومی ساخته شده است و کاربرد های مختلفی دارد )
- نمای ترموود ( در واقع در این روش چوب طبیعی را با گرمای بسیار بالا و همراه با بخار اب خشک میکنند که این پروسه باعث تولید چوبی طبیعی با کیفیت و با دوام خواهد شد)
- نمای شیشه وسنگ( از دیگر نما ها نمای سنگ و یا شیشه میباشد که خیلی پرکاربرد نمیباشد و انتخاب این نوع نما بسته به سلیقه مشتری میباشد)
- نمای پولکی:(یکی از جدید ترین نماها، نمای پولکی میباشد در نمای پولکی همانطور که از نامش پیداست پنل هایی از پولک را در کنار بکدیگر قرار میدهند و سپس حروف برجسته را بر روی این پنل ها نصب میکنند)
اس ام دی:از لامپ های اس ام دی برای نورپردازی حروف برجسته استفاده میشود که در سه مدل تک رنگ و هفت رنگ و فول کالر میباشد که هزینه اس ام دی فول کالر بالاتر از هزینه سایر اس ام دی ها میباشد
ورقه پی وی سی:برای زیرسازی حروف از ورقه های پی وی سی استفاده میشود .ورقه های پی وی سی در ضخامت های مختلف موجود میباشد و هر چقدر ضخامت ورقه ها بیشتر باشد قیمت ان هم بالاتر خواهد شد
سایز تابلو تبلیغاتی:یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری تابلو تبلیغاتی سایز تابلو تبلیغاتی میباشد به طور حتم هرچقدر سایز تابلو تبلیغاتی بیشتر باشد مواد اولیه بیشتری استفاده خواهد شد و از طرف دیگر زمان ساخت تابلو تبلیغاتی بیشتر خواهد شد و بر همین اساس هزینه تابلو بالاتر خواهد شد
تغییرات نرخ ارز و دلار:با توجه به وضع اقتصادی موجود قیمت ها روزانه در حال تغییر میباشد به فرض اگر امروز مواد اولیه را با یک قیمتی خریداری میکنیم فردا همان مواد قیمت دیگری خواهد داشت
No comments:
Post a Comment